Baby's eerste woordjes


Het is cliche maar waar, wat gaat de tijd hard. Mijn jongste wordt volgende week al weer 1 jaar! Hij kruipt gaten in zijn kleren, klapt, zwaait en brabbelt er op los. Het is leuk om zijn stem te horen en zijn eerste woordjes te oefenen. Om zijn taal nog wat meer te stimuleren heb ik een oefenmap gemaakt met plaatjes van 30 simpele woordjes van voorwerpen die hij elke dag ziet.

De map is een leuke taalactiveit om met je kind te doen. Je bent samen bezig, je stimuleert de taal en bouwt (nog meer) een band op met je kindje. Ik zie het ook echt als samen een spelletje doen en leg absoluut geen druk bij hem om 'het goed te doen'. Leren moet leuk blijven! Het is gewoon fantastisch om te zien hoeveel woorden een kindje van zijn leeftijd eigenlijk al begrijpt en kent. Samen ontdekken en samen leren! Bekijk het filmpje waarin ik je de map laat zien en hoe je deze oefenbladen kunt gebruiken.

De map is nu beschikbaar ook voor jouw kindje in mijn webshop.




Reacties

Populaire posts